לפני הרבה שנים, כשעוד לא היו מטוסים או מכוניות, העולם היה הרבה יותר קטן, והכל היה קרוב יותר לבית. את הירקות קנו בשוק, מצרכים במכולת השכונתית, ובכלל, לכל חנות הייתה מטרה מוגדרת ולא היה צריך לבחור או לחפש איפה הכי משתלם או כדי לרכוש מוצרים. היום לעומת זאת, העולם פתוח לרווחה, לקוחות פוטנציאליים חשופים לא רק לעסקים הקרובים לאזור מגוריהם, אלא גם לכאלה בצד השני של העיר, המדינה ואפילו העולם. התחרות על הכיס של הלקוחות עצומה וכל אחד מנצל את כל המשאבים העומדים לרשותו על מנת להישאר עם הראש מעל המים.

    הפסיכולוגיה של הפרסום

    חקר השפעת הפרסום על האדם הייתה ועדיין מהווה חלק גדול מהמחקרים הפסיכולוגיים, וישנם דברים רבים שכבר גילו על הנושא. קיימים דברים רבים שהצרכן עושה בצורה בלתי מודעת, כולל העדפה של שירות או מוצר מסוים על פני האחר. מוח האדם לעיתים מחליט על אוטומט, ואחד הדברים שיגרמו לו להעדיף את המוצר שלך הוא פשוט העובדה שהוא ראה אותו או שמע עליו בעבר. המוח שלנו מאוד מקובע והוא אוטומטית מעדיף מוצרים שכבר נחשפנו אליהם.

    פרסום זה שם המשחק

    לעיתים לכל אחד יוצא לראות פרסומת למוצר אשר אין בו כל תועלת, ובכל זאת צרכנים רוכשים את המוצר. במילים אחרות, הכוח של פלטפורמת הפרסום הוא אדיר. בימינו כאשר יש כל כך הרבה תחרות, ישנו צורך ממשי לבלוט מכל כל השאר. פרסום בעזרת שילוט היא אחת מהדרכים הרבות בהן ניתן לפרסם לציבור הרחב על עסקיך ומוצרך. למרות שזוהי אחת משיטות הפרסום הוותיקות ביותר, היא עדיין בין היעילות ויכולה לגרום לעסק שלך להמריא.

    פרסום בעזרת שלטים

    חזק, בוהק, מושך את העין, בעל צד הומוריסטי, מואר, כזה שיגרום לך גם להגיד לחבר לידך להרים את הראש ולהעיף מבט בשלט. אלו רק חלק קטן מהדברים שגורמים לשלטי פרסום לבלוט. ישנם מגוון רחב מאוד של סוגי שלטים, גדלים וחומרים מהם ניתן ליצור שלטים לכל סוג צורך ותקציב. פרסום בעזרת שלטים הינו מאוד חסכוני יחסית לשיטות אחרות אך עדיין מספק חשיפה גדולה לקהל לקוחות אם ממקמים אותם בחוכמה. לסיום, למרות כל הטכנולוגיה וההתקדמות, פרסום בעזרת שלטים היא עדיין בין השיטות המוצלחות ביותר להעניק יתרון לעצמך מעל כל השאר.

     

    © 2017 כל הזכויות שמורות לקופי סנטר